Píše se rok 1977 a Bumble and bumble v New Yorku otevírá svou síť kadeřnictví. Pouze rok poté se značka dostává na seznam deseti nejlepších kadeřnictví v New Yorku magazínu Vogue. V 80. letech vlasoví experti v salonech Bumble and bumble praktikují novou metodu střihu – používají břitvu. Tato technika kadeřníkům zcela odemkla dveře do světa moderních sestřihů.
Uchvácen transformační silou vlasů, vytváří brand Bumble and bumble svůj první produkt Brilliantine, který se po několika inovacích prodává dodnes. Kromě vytříbených produktů značka nabízí i kurzy a vzdělávací programy, češe a styluje módní přehlídky a inspiruje své publikum nevšedními a vždy okouzlujícími vzhledy.
Sama značka říká: „We don’t test on animals. Period. Never have, never will. And we definitely don’t use parabens in any of our products.“ (Netestujeme na zvířatech. Tečka. Nikdy jsme netestovali a testovat nebudeme. A rozhodně v žádném z našich výrobků nepoužíváme parabeny.)
Kvalitní vlasové produkty nezůstávají jen za velkou louží, díky e-shopu Douglas je můžete mít i vy.