Ke každému nákupu vzorek zdarma     Doprava zdarma 699 Kč     Doručení za 1 až 2 pracovní dny

Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele

Všeobecné obchodní podmínky společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

Všeobecné obchodní podmínky společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. platné pro prodej na dálku realizovaný prostřednictvím webových stránek douglas.cz anebo prostřednictvím mobilní aplikace pro nákupy spotřebitelů v České republice.

Platnost ode dne:

§ 1 Rozsah platnosti
§ 2 Uzavření kupní smlouvy
§ 3 Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy
§ 4 Dodání
§ 5 Platební prostředky, splatnost, prodlení a výhrada vlastnictví
§ 6 Práva z vadného plnění a reklamace
§ 7 Náhrada škody
§ 8 Ochrana osobních údajů
§ 9 Zpětný odběr elektrozařízení, baterií a akumulátorů
§ 10 Rozhodné právo a spory
§ 11 Ostatní

Zákaznické centrum Douglas

tel.: 00420 222 222 800 (Po-Pá od 08:30 do 17:00)
e-mail: servis@douglas.cz
Facebook: Parfumerie Douglas Česká republika
Instagram: Parfumerie Douglas ČR / @douglasczech
TikTok:  Douglas ČR / @douglasczech

§ 1 Rozsah platnosti

Pro objednávky zboží realizované prostřednictvím webových stránek douglas.cz anebo mobilní aplikace platí výlučně tyto Všeobecné obchodní podmínky společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o., se sídlem Jungmannova 750/34, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 267 66 671, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 92300 vedenou u Městského soudu v Praze; tel.: 00420 222 222 800 (za cenu volání na běžnou pevnou linku dle tarifu Vašeho telefonního operátora) nebo e-mail: servis@douglas.cz, ve znění platném ke dni odeslání objednávky.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky se uplatní výhradně na spotřebitele, tedy na člověka, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Text Všeobecných obchodních podmínek si můžete stáhnout do svého počítače nebo vytisknout. Všeobecné obchodní podmínky Vám také pošleme v PDF verzi při potvrzení přijetí objednávky.

Odchylky od Všeobecných obchodních podmínek pro nás budou závazné pouze tehdy, pokud se k tomu výslovně písemně zaváže náš oprávněný zástupce. V případě rozporu mezi Všeobecnými obchodními podmínkami a jakýmikoli jinými podmínkami, na kterých jsme se s Vámi výslovně písemně dohodli, budou mít přednost tyto jiné podmínky.
Našich zákazníků si vážíme a proto jsme pro Vás zřídili věrnostní program Můj Douglas, který se řídí samostatnými Všeobecnými podmínkami Můj Douglas dostupnými zde: https://www.douglas.cz/cs/cp/helpv2termsandconditions/help-terms-and-conditions.

§ 2 Uzavření kupní smlouvy

(1)    Až do odeslání objednávky jsou veškeré údaje uváděné u zboží a ceny nezávazné a mohou podléhat změnám. Ceny jsou včetně veškerých příslušných daní a poplatků, nicméně nezahrnují náklady spojené s dodáním zboží.


(2)    Závazná nabídka vzniká teprve na základě Vaší objednávky, kterou učiníte kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku zavazující k platbě“. Kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku zavazující k platbě “ zároveň souhlasíte s tím, aby v případě platného vzniku kupní smlouvy byla podle § 5 níže provedena platba na náš účet. Po učinění objednávky Vám její obdržení neprodleně potvrdíme. Takto učiněná objednávka ani potvrzení o obdržení objednávky ovšem nepředstavují přijetí Vaší nabídky z naší strany a uzavření kupní smlouvy. Ke vzniku kupní smlouvy dochází teprve přijetím Vaší nabídky postupem dle následujícího odstavce. Nejsme povinni přijmout Vaši nabídku.


(3)    Objednávka zboží je přijata tehdy, jestliže potvrdíme přijetí objednávky zasláním e-mailové zprávy.
Heslo, které je nezbytné pro vyřízení procesu objednávky, v žádném případě nesdělujte třetím osobám. V opačném případě nesete odpovědnost za škodu vzniklou objednávkami realizovanými třetí osobou. 


(4)    Berete na vědomí, že mohou nastat případy, kdy objednáte zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby našeho interního informačního systému (např. v podobě násobení slev či poskytnutí vyšší než přiměřené slevy). V takovém případě jsme oprávněni od kupní smlouvy odstoupit, a to i poté, co obdržíte e-mailovou zprávu potvrzující Vaši objednávku. Odstoupení od kupní smlouvy Vám zašleme prostřednictvím elektronické pošty na Vaši adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce, a to bez zbytečného odkladu poté, co se o výše uvedené skutečnosti dozvíme.


(5)    Berete na vědomí, že množství objednaných produktů je omezeno, a to 4 kusy jednoho produktu na objednávku a maximálně 15 kusů produktů jedné značky na objednávku.


(6)    Upozorňujeme, že skutečný vzhled Vám dodaného zboží nemusí vždy odpovídat vyobrazení zboží na webových stránkách, které je pouze ilustrativní. Zejména po obnově sortimentu zboží ze strany výrobců se mohou vyskytnout změny ve vzhledu a úpravě zboží. 


(7)    Poskytneme-li Vám společně se zbožím dárek, je darovací smlouva mezi námi a Vámi uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li z Vaší strany byť k částečnému odstoupení od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a jste povinni nám spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek. K některým objednávkám poskytujeme jako dárek také vzorky zboží, které si můžete vybrat.


(8)    Berete na vědomí, že mohou nastat případy, kdy se stane některý z dárků ke zboží nedostupným například v důsledku vyčerpání našich skladových zásob dárku anebo, že nebude možné takový dárek poskytnout s ohledem na Vámi vybraný způsob dodání zboží, a to i přes to, že takový byl již dárek uveden i na faktuře. V takovém případě souhlasíte, že Vám poskytneme jiný dárek, který bude obdobné hodnoty, případně Vám umožníme si vybrat jiné vzorky zboží.


(9)    Upozorňujeme, že s ohledem na povahu služby Click & Collect Express není možné v rámci objednávky s tímto způsobem dodání poskytovat k objednanému zboží konkrétní dárky, vzorky zboží, přáníčka ani dárkové balení. Pokud vložíte do košíku zboží, ke kterému je dárek anebo si vyberete vzorky zboží, přáníčka či dárkové balení, a následně vyberete dodání prostřednictvím služby Click & Collect Express, budou dárky, vzorky zboží, přáníčka či dárkové balení z objednávky odstraněny.


(10)    V rámci naší nabídky je také zboží, které se nachází u třetích osob (Douglas partner). Takové zboží je označeno jako „Douglas Partner“. I u takového zboží dochází k uzavření kupní smlouvy přímo s námi, nicméně s ohledem na jeho dostupnost u Douglas partnera se na něj mohou vztahovat jiné podmínky pro dodání a platbu.


(11)    Seznam zboží (a jeho ceny) na webových stránkách douglas.cz či v mobilní aplikaci se může lišit od zboží (včetně jeho cen) nabízeného v kamenných prodejnách řetězce Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.


§ 3 Poučení o odstoupení od kupní smlouvy

Právo na odstoupení od kupní smlouvy

(1)    Máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 90 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. V případě, že jste si objednali více kusů zboží v rámci jedné objednávky a zboží bylo dodáno zvlášť, začíná běžet lhůta na odstoupení od kupní smlouvy teprve poté, co Vám (nebo Vámi určené třetí osobě, která není dopravcem) bylo dodáno poslední zboží nebo poslední dílčí zásilka, popř. poslední kus zboží.


(2)    Odstoupit od kupní smlouvy můžete jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným nám. Zejména, nikoli výlučně, můžete odstoupení od kupní smlouvy učinit dopisem na adresu: Parfumerie DOUGLAS, s.r.o., Jungmannova 750/34, 110 00 Praha 1, e-mailem na adresu: servis@douglas.cz, nebo telefonicky na telefonním čísle: 00420 222 222 800 (za cenu volání na běžnou pevnou linku dle tarifu Vašeho telefonního operátora). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, není to však Vaší povinností.


(3)    Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.


Následky odstoupení od kupní smlouvy


(4)    Pokud odstoupíte od kupní smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob námi nabízeného standardního dodání). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro provedení počáteční transakce, nebude-li s Vámi ujednáno něco jiného. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

(5)    Platby vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.

(6)    Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, nám zašlete na adresu Parfumerie DOUGLAS, s.r.o., Osvobození 535, 273 03 Stochov, nebo jej osobně doručte na některou z našich kamenných prodejen. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy. Náklady spojené s nejlevnějším způsobem vrácení zboží neseme my. Pokud zvolíte jiný než nejlevnější způsob vrácení zboží, nesete náklady na vrácení zboží ve výši, která převyšuje náklady na nejlevnější způsob vrácení zboží.

(7)    Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. O přijetí zboží a vrácení plateb Vás budeme informovat prostřednictvím 
e-mailových nebo textových zpráv, či telefonicky.

(8)    Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(V případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy, vyplňte prosím tento formulář a zašlete nám ho zpět.)


Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.
Jungmannova 750/34
Praha 1 PSČ 11000
e-mail: servis@douglas.cz
tel.: 00420 222 222 800 (za cenu volání na běžnou pevnou linku dle tarifu Vašeho telefonního operátora)

  • Oznamuji/oznamujeme(*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*)
  • Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
  • Jméno a příjmení spotřebitele(ů)
  • Adresa spotřebitele(ů)
  • Podpis spotřebitele(ů) (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
  • Datum

_______________
(*) Nehodící se škrtněte.

§ 4 Dodání zboží

(1)    Zboží dodáváme výlučně na území České republiky, a to buď dodáním na adresu či na odběrné místo anebo vyzvednutím na naší pobočce (Click & Collect).


(2)    Jestliže objednáte zboží od nás a zároveň zboží dostupné u Douglas partnera, anebo to bude po zvážení Vašich i našich zájmů přiměřené, jsme oprávněni realizovat dílčí dodávky zboží. Dodatečné náklady, které vzniknou v případě dílčích dodávek, neseme samozřejmě my. Dodáním každé dílčí dodávky přechází nebezpečí škody na dodaném zboží na Vás. 

Dodání na adresu či na odběrné místo

(3)    Možné způsoby dodání zboží závisí na tom, zda jste objednali zboží, které je dostupné u nás či u Douglas partnera. Dodání zboží dostupného u Douglas partnera probíhá nezávisle na dodání zboží ze strany jiného Douglas partnera či dokonce z naší strany. Informace o možných způsobech dodání, včetně s tím souvisejících požadavků a omezení, naleznete na produktové stránce konkrétního produktu u ikony Douglas Partner.

(4)    Objednané zboží je dodáno na adresu či na odběrné místo standardně během 1–3 pracovních dnů.

(5)    Upozorňujeme, že dodací lhůta může být prodloužena, pokud bude dodání zpožděno v důsledku události mající povahu vyšší moci, anebo k prodlení dojde z naší strany nezaviněnými okolnostmi, včetně okolností na straně dopravce. O této skutečnosti Vás bez zbytečného odkladu vyrozumíme.

(6)    Zákonem stanovené svátky a dny pracovního klidu v České republice anebo Německu rovněž ovlivňují termín dodání objednaného zboží a mají za následek posunutí termínu dodání o dva pracovní dny následující po státním svátku, popř. dnu pracovního klidu.

(7)    Pokud nebudeme schopni dodat objednané zboží do 30 dnů od dokončení objednávky, a pokud se výslovně nedohodneme na pozdějším termínu dodání, budeme mít my i Vy právo odstoupit od kupní smlouvy ve vztahu k nedodanému objednanému zboží. V takovém případě Vám vrátíme veškerá plnění, která jste nám v souvislosti s tímto objednaným zbožím již poskytli. My i Vy budeme mít právo od kupní smlouvy odstoupit také v případě, pokud nám sdělíte, že je pro Vás je dodání objednaného zboží v určitý termín nezbytné a z naší strany nebude možné do daného termínu objednané zboží dodat.

(8)    Zjevně poškozenou nebo neúplnou zásilku je třeba při doručování ihned řešit s dopravcem, přičemž takovou zásilku máte možnost odmítnout převzít. Pokud poškozenou nebo neúplnou zásilku od dopravce převezmete, je nezbytné veškeré vady popsat v předávacím protokolu. Doporučujeme pořídit si rovněž fotodokumentaci. O těchto nedostatcích nás prosím bez zbytečného odkladu informujte a zásilku reklamujte na našem reklamačním oddělení. 

Vyzvednutí na naší pobočce (Click & Collect)

(9)    V případě objednávek zboží dostupného u nás můžete využít k dodání zboží službu Click & Collect a vyzvednout zboží na naší pobočce, kterou si vyberete. Vaši objednávku připravíme k vyzvednutí na Vámi vybrané pobočce standardně během 1-3 pracovních dnů.

(10)    Služba Collect Express je zdarma. 

(11)    O připravení Vaší objednávky k vyzvednutí Vás vyrozumíme prostřednictvím e-mailu. Pokud si objednané zboží na pobočce nevyzvednete do 7 dnů od obdržení tohoto vyrozumění, dochází tím k zániku kupní smlouvy.

Ostatní

(14)    Neneseme žádnou odpovědnost v případě, že z důvodu způsobeného vyšší mocí nebo z důvodu jiných, z naší strany nezaviněných okolností včetně epidemického či obdobného stavu a včetně vyhlášeného stavu nebezpečí, nouzového stavu či podobných okolností (dále jen „námi nezaviněná okolnost“), nejsme schopni splnit, ať již zcela nebo zčásti, jakoukoli povinnost ve vztahu k Vám. O tom Vás bez zbytečného odkladu vyrozumíme. 

(15)    Za podmínek uvedených v předchozím bodě jsme rovněž oprávněni od kupní smlouvy odstoupit. Odstoupení od kupní smlouvy Vám zašleme prostřednictvím elektronické pošty na Vaši adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce, a to bez zbytečného odkladu poté, co se o námi nezaviněné okolnosti dozvíme.

§ 5 Platební prostředky, splatnost, prodlení a výhrada vlastnictví

(1)    Možné způsoby platby za zboží závisí na tom, zda jste objednali zboží, které je dostupné u nás či u Douglas partnera.
(2)    U objednávky zboží dostupného u nás můžete zvolit v závislosti na zvoleném způsobu dodání zboží z následujících způsobů platby:


a.    Platební kartou MasterCard či Visa,
b.    Apple Pay,
c.    Google Pay,
d.    Dárkovou kartou,
e.    Na dobírku,
f.    Hotově či kartou na naší pobočce.


(3)    U objednávky zboží dostupného u Douglas partnera, případně u objednávky zboží dostupného u nás a zároveň u Douglas partnera můžete zvolit v závislosti na zvoleném způsobu dodání zboží z následujících způsobů platby:

a.    Platební kartou MasterCard či Visa,
b.    Apple Pay,
c.    Google Pay,
d.    Dárkovou kartou. 

(4)    Pro platbu platební kartou (s výjimkou plateb na našich pobočkách) je třeba, abyste zadali číslo platební karty, CVV/CVC kód, datum expirace a jméno držitele. Předmětná částka bude z Vašeho účtu stržena až ve chvíli, kdy bude Vaše objednávka expedována. Platby platební kartou mohou být zabezpečeny 3D-Secure bezpečnostním protokolem, který zvyšuje zabezpečení a umožňuje Vám bezpečnější ověřování při použití debetní nebo kreditní karty při nakupování online. Po zadání platebních údajů do formuláře platební brány budete vyzváni k potvrzení platby. 

(5)    Slevové poukazy či slevové kódy lze uplatnit pouze v souladu s podmínkami příslušné akce. Nelze navzájem kombinovat více slevových poukazů či slevových kódů.

(6)    Vlastníkem zboží se stanete v okamžiku, kdy zaplatíte kupní cenu v plné výši anebo zboží převezmete, podle toho, co nastane později. Nebezpečí škody na zboží na Vás přechází již v okamžiku převzetí zboží.

§ 6 Práva z vadného plnění a reklamace

(1)    Všechno zboží podléhá zákonné odpovědnosti za vady podle příslušených ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Odpovídáme Vám za to, že věc při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme, že zboží:


a)    odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
b)    je vhodné k účelu, pro který jej coby spotřebitele požadujete a s nímž jsme souhlasili,
c)    je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

Dále Vám odpovídáme, že vedle ujednaných vlastností:

a)    je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
b)    zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které může spotřebitel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
c)    je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může spotřebitel rozumně očekávat, a
d)    zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme Vám poskytli před uzavřením kupní smlouvy.

(2)    Pokud zboží nebude mít vlastnosti popsané v § 6.1, můžete požadovat odstranění vady, a to podle své volby buď dodáním nové věci bez vady nebo opravou věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. Odstranit vadu můžeme odmítnout, je-li její odstranění nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

(3)    Vadu odstraníme v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom Vám tím nezpůsobili značné obtíže, přičemž se zohlední povaha zboží a účel, pro který jste zboží zakoupili. K odstranění vady převezmeme zboží na vlastní náklady.

(4)    Právo na přiměřenou slevu nebo právo od kupní smlouvy odstoupit Vám náleží v případě, že:

a)    vadu odmítneme odstranit anebo ji neodstraníme podle § 6.3,
b)    vada se projeví opakovaně,
c)    vada je podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
d)    je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

Pokud je ovšem vada zboží nevýznamná, nemůžete od kupní smlouvy odstoupit. Má se za to, že vada není nevýznamná.

(5)    Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od jeho převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje. 

(6)    Můžete vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí zboží. Pokud vytknete vadu zboží oprávněně, neběží po dobu, po kterou nemůžete vadné zboží užívat, lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. 

(7)    Se stížností nebo reklamací vyplývající ze zákonné odpovědnosti z vadného plnění se na nás můžete obrátit zejména poštou na adrese Parfumerie DOUGLAS, s.r.o., Jungmannova 750/34, 110 00 Praha 1, osobně na našich pobočkách, jejichž seznam je uveden : https://www.douglas.cz/cs/l , telefonicky na telefonním čísle: 00420 222 222 800, nebo emailem na adresu: servis@douglas.cz.

(8)    Stížnosti nebo reklamace se pokusíme vyřešit co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s Vámi nedohodneme na delší lhůtě. O vyřízení stížnosti nebo reklamace Vás vyrozumíme. Pokud Vám máme vracet peníze, pak toto vrácení zpracujeme co nejdříve, avšak v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste obdrželi potvrzení o svém nároku na vrácení peněz. Není-li sjednáno jinak, bude vrácení peněz obvykle provedeno pomocí stejného způsobu platby, jaký jste použili při nákupu zboží.

(9)    Pokud nevyřídíme reklamaci ve lhůtě podle § 6.8 můžete od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

(10)    Pokud oprávněně uplatníte právo z vadného plnění, máte právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.

(11)    Zákonná odpovědnost z vadného plnění se neuplatní, pokud jste vadu zboží sami způsobili, nebo dojde k opotřebení zboží způsobenému jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídajícímu míře jeho předchozího používání.

§ 7 Náhrada škody

Náhrada škody v důsledku porušení povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu je poskytována při splnění zákonných podmínek. To platí analogicky také pro nároky na náhradu škody z titulu odpovědnosti výrobce za škody způsobené vadou výrobku. Dodržujte veškeré pokyny uvedené na obalu a v příbalových letácích. V případě použití anebo manipulace v rozporu s těmito pokyny můžete přijít o právo na náhradu škody.

§ 8 Ochrana osobních údajů

Údaje nezbytné pro realizaci obchodu uchovává, zpracovává a používá společnost Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. V této souvislosti odkazujeme na Prohlášení o ochraně osobních údajů společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. dostupné na tomto odkazu: https://www.douglas.cz/cs/cp/helpv2informationdatapolicy/help-dataprotection.

§ 9 Zpětný odběr elektrozařízení, baterií a akumulátorů

Zajišťujeme zpětný odběr elektrozařízení, baterií a akumulátorů určených k ekologické likvidaci v souladu se zákonem č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností, ve znění pozdějších předpisů. Informace o zpětném odběru a jeho podmínkách jsou uvedeny na odkazech: https://www.douglas.cz/cs/cp/helpv2legalnoticebatterylaw/help-legal-notice-battery-law a https://www.douglas.cz/cs/cp/helpv2legalnoticeelectricdevices/help-legal-notice-electric-devices

§ 10 Rozhodné právo a spory

(1)    Veškerá ujednání vyplývající z těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo v souvislosti s nimi se řídí právním řádem České republiky s vyloučením aplikace Vídeňské úmluvy o mezinárodní koupi zboží.

(2)    Snažíme se řešit veškeré spory na základě vzájemné dohody. Pro veškeré spory vzniklé z ujednání vyplývajících z těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo v souvislosti s nimi budou mít výhradní příslušnost místně a věcně příslušné soudy České republiky.

(3)    Jako spotřebitel máte právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Gorazdova 1969/24, Nové Město, 120 00 Praha 2. Informace o  mimosoudním řešení sporů jsou k dispozici na adrese: https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

(4)    Můžete využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí, a je dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

(5)    Podléháme dohledu ze strany následujících orgánů: (a) v oblasti živnostenského podnikání ze strany příslušného živnostenského úřadu, (b) v oblasti ochrany spotřebitele ze strany České obchodní inspekce a (c) v oblasti ochrany osobních údajů ze strany Úřadu pro ochranu osobních údajů. Máte právo podat stížnost u těchto příslušných orgánů dohledu.

§ 11 Ostatní

(1)    Kupní smlouvy se uzavírají za využití prostředků elektronické komunikace. Nesete své vlastní náklady spojené s komunikací na dálku.

(2)    Kupní smlouvy se uzavírají v českém jazyce a my je uchováváme po dobu vyžadovanou právními předpisy. Ke kupní smlouvě můžete získat přístup na základě písemné žádosti zaslané emailem na adresu servis@douglas.cz

(3)    Před dokončením objednávky v průběhu jednotlivých technických kroků vedoucích k uzavření kupní smlouvy můžete opravit chyby vzniklé během zadávání dat.

(4)    Vyhrazujeme si právo kdykoli změnit naše Všeobecné obchodní podmínky. Tato skutečnost však nemá žádný vliv na stávající objednávky, na které se uplatní Všeobecné obchodní podmínky platné a účinné ke dni učinění objednávky. 

(5)    Pokud oddělitelné ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek je nebo se stane neplatným, nevynutitelným či zdánlivým, nemá to vliv na platnost zbývajících ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek.

(6)    Odpovědné a poctivé chování je pro nás důležité. Dodržujeme proto Etický kodex Douglas, který je k dispozici na tomto odkazu: https://pro.douglas.de/global/pdf/cz/CZ_8_Compliance%20etick%C3%BD%20kodex_complience%20code%20of%20ethics.pdf

Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali? Jsme tu pro vás.
Napište nám e-mail
Vaši otázku nám můžete poslat kdykoliv. Budeme se snažit odpovědět do 48 hodin.