Za značkou Roos & Roos stojí příběh inspirovaný vztahem matky a dcery, který je založen na vzájemné důvěře, lásce a podpoře. Chantal a Alexandra Roosovy se staly díky společné lásce k parfémům v roce 2014 obchodními partnerkami a založily značku Dear Rose. Ta v roce 2018 změnila jméno na Roos & Roos a zaměřila se na výrobu luxusních řemeslných niche parfémů z těch nejkvalitnějších přírodních složek.
Niche parfémy si díky kombinaci exkluzivních ingrediencí, které v masově vyráběných parfémech obvykle nenajdeme, nesou punc jedinečnosti. Právě po ní prahnou zákazníci, kteří u produktů značky Roos & Roos zbožňují nejen „vymazlené" složení, ale také výrazné, nevšední a dlouhotrvající vůně.
I přes svou exkluzivitu se stává tento druh luxusních parfémů velmi populární a je rovněž prostředkem k vyjádření osobní identity. Mezi nejznámější niche značky patří například Byredo, Le Labo či Diptyque – Roos & Roos za nimi ale rozhodně nezaostává.
Vůně Roos & Roos jsou koncentrátem pařížského ducha a francouzského šarmu okořeněným výjimečností dvou žen: matky Chantal a dcery Alexandry, které svá příjmení zapůjčily této jedinečné značce. První z nich je ve světě parfémů již legendou: v roce 1976 uvedla společně s Yvesem Saint Laurentem na trh vůni Opium a jejího talentu využili i Jean Paul Gaultier, Issey Miyake či Tom Ford.
Druhá, umělkyně, hudebnice a zpěvačka, vnáší do procesu tvorby vůní jak jiskřivý nádech kreativity, tak i harmonii a řád. Odlišné, ale velmi blízké, někdy v rozporu, ale vždy se doplňující. To jsou dvě ženy stojící za značkou Roos & Roos.
Kromě neustálého hledání nových surovin, kombinací a nápadů považují Chantal i Alexandra za nezbytnou spolupráci s nejlepšími parfuméry. Výsledkem pak může být třeba inovativní spojení máty peprné, pačuli a kadidla jako v případě základních tónů vůně Mentha Religiosa, která v roce 2017 získala ocenění FiFi jako nejlepší niche parfém.
Roos & Roos se snaží o kvalitu bez ústupků a zároveň o produkci se zodpovědným přístupem. Není to ale jediné téma této značky. Obě její zakladatelky mají silný smysl pro nezávislost, svobodu a rovnocennost, což se odráží i v politice firmy.
Celých 10 % ze všech online prodejů vůní jde nadaci Fondation des Femmes, která vybrané peníze rozdělí na konkrétní projekty zaměřené na obranu práv žen ve Francii a na pomoc při jejich rozvoji. Dobrou věc můžete podpořit i vy – stačí si na Douglas.cz koupit úžasnou vůni od Roos & Roos.