Ke každému nákupu vzorek zdarma     Doprava zdarma 699 Kč     Doručení za 1 až 2 pracovní dny

Všeobecné podmínky Můj Douglas

Všeobecné podmínky věrnostního programu Můj Douglas

Platnost ode dne: 26.9.2024


§ 1    Věrnostní program Můj Douglas
§ 2    Účast v Programu
§ 3    Uzavření Smlouvy
§ 4    Trvání a ukončení Smlouvy
§ 5    Karta Douglas
§ 6    Sbírání bodů
§ 7    Uplatnění bodů, vypršení platnosti bodů, slevy a slevové kupony
§ 8    Změna Všeobecných podmínek
§ 9    Ochrana osobních údajů
§ 10    Rozhodné právo a spory
§ 11    Ostatní


Zákaznické centrum Douglas

tel.: 00420 222 222 800 (Po-Pá od 08:30 do 17:00)
e-mail: servis@douglas.cz
Facebook: Parfumerie Douglas Česká republika
Instagram: Parfumerie Douglas ČR / @douglasczech
TikTok:  Douglas ČR / @douglasczech


§1 Věrnostní program Můj Douglas

(1)    Cílem věrnostního programu Můj Douglas (dále jen „Program“) je odměňování zákazníků Parfumerie DOUGLAS, s.r.o., se sídlem Jungmannova 750/34, Nové Město, 110 00 Praha 1 IČO: 267 66 671, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 92300 vedenou u Městského soudu v Praze.

(2)    Tyto Všeobecné podmínky Můj Douglas (dále jen „Všeobecné podmínky“) obsahují podmínky účasti v Programu, s nimiž vyjadřujete souhlas svou registrací do Programu či využíváním Karty Douglas.

(3)    Tyto Všeobecné podmínky se uplatní výhradně na spotřebitele, tedy na člověka, který nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

(4)    Úplný text Všeobecných podmínek je k dispozici v každé naší kamenné prodejně na území České republiky (dále jen „Pobočka“), a na našich internetových stránkách  www.douglas.cz. Všeobecné podmínky Vám také zašleme v PDF verzi na e-mailovou adresu, kterou jste nám poskytli při registraci do Programu. Text Všeobecných podmínek si můžete stáhnout do svého počítače nebo vytisknout.

§2 Účast v Programu

(1)    Programu se mohou účastnit všechny fyzické osoby, které dosáhly věku 16 let a které disponují platnou e-mailovou adresou, jež slouží jako uživatelské jméno pro účet. Programu se nemohou účastnit naši zaměstnanci, zástupci, členové orgánů ani jiné spřízněné osoby.

(2)    V rámci Programu můžete mít pouze jeden zákaznický účet Můj Douglas (dále jen „Účet“). Právo využívat svůj Účet, zejména pak právo získat a sbírat na svůj Účet body a právo na výměnu bodů za slevy, máte výhradně Vy osobně.

§3 Uzavření Smlouvy

(1)    Pro zúčastnění v Programu je třeba, abyste se zaregistrovali na našich internetových stránkách www.douglas.cz, v mobilní aplikaci Douglas, anebo na našich Pobočkách.

(2)    Smlouva o účasti v Programu (dále jen „Smlouva“) je uzavřena poté, co Vám e-mailem potvrdíme Vaši registraci do Programu. 

(3)    Pokud se zaregistrujete na naší Pobočce, vystavíme Vám fyzickou kartu Douglas (dále jen „Fyzická Karta Douglas“) a v rámci e-mailu o potvrzení registrace do Programu Vám pošleme odkaz pro dokončení registrace na našich internetových stránkách www.douglas.cz, nebo v mobilní aplikaci Douglas. Dokud registraci online nedokončíte, bude Vaše účast v Programu omezena na využívání Fyzické Karty Douglas, a to ke sbírání bodů a využívání slev Programu výhradně na našich Pobočkách, nikoli však na našich internetových stránkách  www.douglas.cz či přes mobilní aplikaci Douglas (dále jen „E-shop“).

(4)    Pokud u nás již máte Účet anebo kartu Douglas, je Smlouva uzavřena v okamžiku, kdy odsouhlasíte tyto Všeobecné podmínky, pokud tak učiníte nejpozději do 1 roku ode dne platnosti těchto Všeobecných podmínek.


§4 Trvání a ukončení Smlouvy

(1)    Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou.

(2)    Máte kdykoli právo Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby a svou účast v Programu tak zrušit. Výpověď můžete učinit prostřednictvím svého Účtu, e-mailem na adresu: servis@douglas.cz, anebo osobně na Pobočce.

(3)    Pokud jste Smlouvu uzavřeli distančním způsobem, máte také právo od Smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření Smlouvy. Vzorové poučení včetně formuláře pro odstoupení od Smlouvy tvoří Přílohu č. 1 těchto Všeobecných podmínek.

(4)    Máme právo odstoupit od Smlouvy a zrušit Vaši účast v Programu v případě, že nám při registraci do Programu poskytnete nepravdivé nebo záměrně zkreslené informace, anebo se opakovaně ucházíte o status účastníka, ačkoli jste dříve byli z Programu vyloučeni.

(5)    Máme také právo Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby a Vaši účast v Program tím zrušit v případě podstatného nebo opakovaného méně závažného porušení těchto Všeobecných podmínek z Vaší strany. Podstatným porušením těchto Všeobecných podmínek se rozumí především svěření karty Douglas k nákupům třetím osobám a její sdílení vícero osobami za účelem kumulace bodů na jediném Účtu.

(6)    Výpovědí či odstoupením od Smlouvy dojde ke zrušení Vašeho Účtu, jakož i ke ztrátě veškerých nasbíraných bodů, osobních slev a kuponů.

§5 Karta Douglas

(1)    Ke každému Účtu je vázána virtuální karta Douglas (dále jen „Virtuální Karta Douglas“) a může k němu být provázána také Fyzická Karta Douglas.

(2)    Virtuální Karta Douglas je elektronická identifikační karta, kterou Vám vygenerujeme po dokončení registrace do Programu na našich internetových stránkách www.douglas.cz, nebo v mobilní aplikaci Douglas.

(3)    Fyzická Karta Douglas je plastová identifikační karta, kterou Vám vydáme v případě registrace do Programu na naší Pobočce. Vydanou Fyzickou Kartu Douglas můžete propojit se svým Účtem po přihlášení do svého Účtu. Ztratíte-li Fyzickou Kartu Douglas, můžete požádat o vystavení nové Fyzické Karty Douglas, a to na kterékoli naší Pobočce.

(4)    Virtuální Karta Douglas a Fyzická Karta Douglas (dále společně také jen „Karta Douglas“) zůstávají naším majetkem a jsou platné výhradně na území České republiky.

§6 Sbírání bodů

(1)    V rámci Programu můžete sbírat body za nákup zboží nebo služeb (dále jen „Produkty“), na něž se Program vztahuje, a to v síti našich Poboček nebo na E-shopu.

(2)    Počet bodů za nákup konkrétních Produktů stanovujeme my podle našeho výlučného uvážení. Počet bodů můžeme také kdykoliv jednostranně změnit. Taková změna se nicméně nedotkne již učiněných objednávek Produktů.

(3)    Body při nákupu na našich Pobočkách lze na Váš Účet načíst výhradně po předložení Karty Douglas, a to po jejím naskenování během transakce. V případě nákupu přes E-shop musíte být pro načtení bodů přihlášeni ke svému Účtu. 

(4)    V případě, že nakoupíte Produkty bez využití Vaší Karty Douglas, můžete nás požádat, abychom Vám zpětně načetli body za takový nákup. Pokud máte o zpětné načtení bodů zájem, kontaktujte nás na e-mailové adrese servis@douglas.cz a pošlete nám následující údaje: číslo Karty Douglas, jméno a příjmení, kontaktní adresu bydliště a naskenovanou účtenku/daňový doklad. Vaši žádost posoudíme a pokud bude oprávněná, body Vám zpětně načteme, ledaže bychom měli důvodnou pochybnost o porušení těchto Všeobecných podmínek.

(5)    U příležitosti mimořádných marketingových a obchodních akcí Vám mohou být při nákupu určitých Produktů přiznávány body navíc.

(6)    Za nákup dárkových karet se body nenačítají.

(7)    Vrátíte-li zakoupené Produkty, odečteme Vám počet bodů, jenž Vám byl dříve za nákup vracených Produktů načten.

(8)    V případě, že vrátíte zakoupené Produkty, na které byla poskytnuta sleva na základě Programu, body z uplatněné slevy ani jakýkoli nárok na slevu samotnou se nevrací.

(9)    Body a práva spojená s Programem nejsou prodejné, přenositelné ani jinak zcizitelné. Zejména není možné přenášet body mezi Účty, nemohou být rovněž předmětem žádných jiných úkonů, kromě úkonů popsaných v těchto Všeobecných podmínkách. Body nelze vyměnit za hotovost.

(10)    Body a práva spojená s Programem zanikají zrušením Vaší účasti v Programu či ukončením Programu.

§7 Uplatnění bodů, vypršení platnosti bodů, slevy a slevové kupony

(1)    Každý nasbíraný bod můžete využít pro získání slevy ve výši 1,- Kč na další nákup Produktů na Pobočkách i na E-shopu. Body lze uplatnit nejméně v počtu 200, tedy pro získání slevy v minimální výši 200,- Kč. Při uplatnění bodů a získání slevy na nákup Produktů Vám zároveň odečteme příslušný počet bodů.

(2)    Každý bod je platný a může být použit po dobu 12 měsíců od 1. dne měsíce následujícího po měsíci, v němž jste bod získali. Po vypršení platnosti body zanikají a není možné je využít. 

(3)    Aktuální počet bodů můžete zjistit ve svém Účtu, případně nás můžete kontaktovat na 
e-mailové adrese: servis@douglas.cz nebo na Pobočkách. Pokud myslíte, že Váš aktuální počet bodů není správný, kontaktujte nás na e-mailové adrese: servis@douglas.cz bez zbytečného odkladu po zjištění nesouladu s žádostí o přezkoumání a pošlete nám potřebné doklady a účtenky. Vaši žádost posoudíme a pokud bude oprávněná, počet bodů Vám upravíme, ledaže bychom měli důvodnou pochybnost o porušení těchto Všeobecných podmínek.

(4)    Slevy či slevové kupony poskytnuté na základě Programu jsou platné a lze je uplatnit výhradně s Kartou Douglas při nákupu na našich Pobočkách či E-shopu. Tyto slevy či slevové kupony není možné kombinovat s jinými slevami ani promo akcemi, pokud nestanovíme jinak.

(5)    V souvislosti s mimořádnými marketingovými a obchodními akcemi můžete obdržet další slevy či slevové kupony, jež Vás opravňují k jednorázovým nákupům se slevou, případně i speciální dárky nebo bezplatné služby na našich Pobočkách.

§8 Změna Všeobecných podmínek

(1)    Vyhrazujeme si právo tyto Všeobecné podmínky v průběhu Programu kdykoli změnit, a to zejména z následujících důvodů:


     a)    změna právních předpisů nebo jejich výkladu uplatňovaného oprávněnými orgány, která má přímý vliv na obsah Všeobecných podmínek;
     b)    vydání rozsudku, rozhodnutí nebo jiného obdobného nařízení soudem nebo oprávněným orgánem veřejné moci, které má přímý vliv na obsah Všeobecných podmínek;
     c)    předcházení porušování Všeobecných podmínek nebo potlačování jejich zneužívání;
     d)    odstranění nejasností nebo výkladových pochybností týkajících se obsahu Všeobecných podmínek;
     e)    změna v postupu vzniku účasti účastníků v Programu;
     f)    změna naší obchodní, podnikatelské, nebo marketingové strategie.

(2)    Veškeré změny těchto Všeobecných podmínek Vám oznámíme e-mailem nejpozději 15 dnů před tím, než nabydou účinnosti. V případě nesouhlasu se změnou Všeobecných podmínek máte právo Smlouvu ve lhůtě dle předchozí věty vypovědět a svou účast v Programu tím zrušit ke dni nabytí účinnosti změny. 

(3)    Úplné znění změněných Všeobecných podmínek zveřejníme také na našich internetových stránkách www.douglas.cz.

§9 Ochrana osobních údajů

Údaje nezbytné pro Vaši účast v Programu uchovává, zpracovává a používá společnost Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. V této souvislosti odkazujeme na Prohlášení o ochraně osobních údajů společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. dostupné na tomto odkazu: https://www.douglas.cz/cs/cp/helpdataprotection/help-dataprotection.

§10 Rozhodné právo a spory

(1)    Veškerá ujednání vyplývající z těchto Všeobecných podmínek nebo v souvislosti s nimi se řídí právním řádem České republiky.

(2)    Snažíme se řešit veškeré spory na základě vzájemné dohody. Pro veškeré spory vzniklé z ujednání vyplývajících z těchto Všeobecných podmínek nebo v souvislosti s nimi budou mít výhradní příslušnost místně a věcně příslušné soudy České republiky.

(3)    Jako spotřebitel máte právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Gorazdova 1969/24, Nové Město, 120 00 Praha 2. Informace o mimosoudním řešení sporů jsou k dispozici na adrese: https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

(4)    Můžete využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí, a je dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

(5)    Podléháme dohledu ze strany následujících orgánů: (a) v oblasti živnostenského podnikání ze strany příslušného živnostenského úřadu, (b) v oblasti ochrany spotřebitele ze strany České obchodní inspekce a (c) v oblasti ochrany osobních údajů ze strany Úřadu pro ochranu osobních údajů. Máte právo podat stížnost u těchto příslušných orgánů dohledu.

§11 Ostatní

(1)    Pokud jste se účastnili našeho předchozího věrnostního programu Karta Douglas a odsouhlasíte tyto Všeobecné podmínky v souladu s §3.4, převedeme Vám všechny Vaše nasbírané výhody do tohoto Programu a budete je moci nadále využít.

(2)    Vyhrazujeme si právo Program ukončit, a to kdykoli, nejdříve však 30 dnů od zveřejnění informace o ukončení Programu na našich Pobočkách nebo na internetové stránce www.douglas.cz.

(3)    Pokud oddělitelné ustanovení těchto Všeobecných podmínek je nebo se stane neplatným, nevynutitelným či zdánlivým, nemá to vliv na platnost zbývajících ustanovení těchto Všeobecných podmínek.

(4)    Odpovědné a poctivé chování je pro nás důležité. Dodržujeme proto Etický kodex Douglas, který je k dispozici na našem webu v zápatí.


PŘÍLOHA Č. 1 – VZOROVÉ POUČENÍ VČETNĚ FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 

Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy

Pokud jste Smlouvu uzavřeli distančním způsobem, máte právo od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření Smlouvy. Lhůta pro odstoupení od Smlouvy končí uplynutím 14 dní ode dne následujícího po dni uzavření Smlouvy.

Odstoupit od Smlouvy můžete jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným nám. Zejména, nikoli výlučně, můžete od Smlouvy odstoupit e-mailem na adresu: servis@douglas.cz, telefonicky na telefonním čísle: 00420 222 222 800 (za cenu volání na běžnou pevnou linku dle tarifu Vašeho telefonního operátora), nebo dopisem na adresu: Parfumerie DOUGLAS, s.r.o., Jungmannova 750/34, 110 00 Praha 1. Můžete použít níže přiložený vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy, není to však Vaší povinností.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení Smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od Smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Odstoupením od Smlouvy dojde ke zrušení Vašeho Účtu, jakož i ke ztrátě veškerých nasbíraných bodů, osobních slev a kuponů.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(V případě, že chcete odstoupit od smlouvy o účasti ve věrnostním programu Můj Douglas, vyplňte prosím tento formulář a zašlete nám ho zpět.)

Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.
Jungmannova 750/34
Praha 1 PSČ 11000
e-mail: servis@douglas.cz
tel.: 00420 222 222 800 (za cenu volání na běžnou pevnou linku dle tarifu Vašeho telefonního operátora)
-    Oznamuji/oznamujeme(*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o účasti ve věrnostním programu Můj Douglas
-    Datum uzavření smlouvy 
-    Jméno a příjmení spotřebitele(ů)
-    Adresa spotřebitele(ů)
-    Podpis spotřebitele(ů) (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
-    Datum
_______________
(*) Nehodící se škrtněte.
 

Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali? Jsme tu pro vás.
Zavolejte nám
Naši zkušení kolegové z oddělení zákaznické linky odpoví na všechny vaše otázky.
Napište nám e-mail
Vaši otázku nám můžete poslat kdykoliv. Budeme se snažit odpovědět do 48 hodin.