Nákupní košík
Jakmile vložíte všechny požadované produkty do nákupního košíku, klikněte na symbol nákupního košíku. Tím získáte přehled o svém nákupním košíku se všemi produkty. Odtud můžete buď rovnou přejít k "pokladně", nebo se samozřejmě vrátit do internetového obchodu a jednoduše "pokračovat v nákupu". Před odesláním objednávky pro jistotu ještě jednou zkontrolujte vybrané produkty a uplatněte slevový poukaz - pokud je k dispozici. (OBRÁZEK)
Vzorky zdarma
V oblasti "Zdarma pro vás" máte možnost přidat k objednávce vzorky zdarma. Stačí kliknutím zaškrtnout políčko pro požadovaný vzorek a potvrdit výběr tlačítkem "Přidat". Poté budeme vědět, které vzorky můžeme k vaší objednávce přiložit. Ukážeme vám také, kolik vzorků jste si již vybrali a kolik jich je ještě k dispozici na výběr. Pokud si to budete chtít znovu rozmyslet, jednoduše zrušte zaškrtnutí a vyberte jiný vzorek. Počet dostupných vzorků zaleží na našich skladových zásobách. Vždy je ale možné získat zdarma alespoň jeden vzorek. U některých objednávek nemůžeme z logistických důvodů vzorky nabídnout - v takovém případě není možnost přidání vzorků k dispozici.
Krok 1 - Přihlášení
Nyní se rozhodněte, jakým způsobem chcete pokračovat k pokladně. Pokud jste již přihlášeni, není tento krok nutný. V opačném případě se nyní můžete přihlásit jako zákazník. Samozřejmě můžete objednávat také jako host, pokud ještě nemáte zákaznický účet na douglas.cz a nemáte o něj nyní zájem.
Krok 2 - Údaje o zákaznících
V části "Údaje o adrese" zadejte údaje o sobě, svou adresu a e-mailovou adresu. Pokud jste si již v minulosti na douglas.cz objednali a přihlásili se svým osobním heslem, jsou tato pole již předvyplněna. Jednoduše zkontrolujte své údaje a klikněte na "Další".
Povinná pole
Výše uvedené informace jsou nezbytné pro bezproblémové zpracování vaší objednávky. Nepovinné informace jsou označeny samostatně. Vaše telefonní číslo používáme pouze v případě dotazů k vaší objednávce a v žádném případě ne pro reklamní účely. Telefonní číslo také může využít přepravce, aby vás informoval o doručení objednávky.
Poznámka: Pokud jsou v nákupním košíku produkty, u kterých je uvedeno "prodává a zasílá partner", můžete se v případě dotazů obrátit na příslušného partnera.
Jiná adresa pro doručení
Chcete si nechat zaslat objednávku na jinou adresu, než je vaše fakturační adresa, například v případě doručení dárku? Pak vyberte možnost "Nová doručovací adresa". Poté se zobrazí další formulář, do kterého můžete zadat adresu příjemce. Faktura pak bude zaslána na vaši e-mailovou adresu, zatímco objednávka bude odeslána na vámi zadanou doručovací adresu. Ideální způsob, jak udělat druhému člověku velkou radost dárkem od douglas.cz!
Jako registrovaný zákazník máte také možnost přenést doručovací adresy z procesu objednávání do svého osobního adresáře a uložit je tam. To platí jak pro běžné adresy, tak pro výdejní mista a výdejní boxy. To znamená, že můžete snadno použít kteroukoli z uložených doručovacích adres v procesu objednávání pro svou další objednávku. Pokud se doručovací adresa změnila, můžete příslušné informace aktualizovat přímo v procesu objednávání. Všechny údaje o adrese můžete samozřejmě také kdykoli změnit nebo odstranit ve svém adresáři v oblasti "Můj Douglas".
Výdejní místa a výdejní boxy
Na vaše přání můžeme vaši objednávku doručit také do výdejních míst dopravců DPD, PPL a Zásilkovny. Další informace o této službě najdete v části Doprava a doručení.
Nepřítomnost v době doručení
Pokud nebudete v době doručení přítomni na doručovací adrese, bude váš balíček ponechán na příslušném výdejním místě, ve výdejním boxu, nebo na depu. Ohledně doby, po jakou bude balíček na místě uložen, záleží na konkrétním dopravci. Zpravidla to bývá 7 kalendářních dnů. Záleží také na vytíženosti výdejních míst a boxů. Dopravce vás bude informovat.
Krok 3 - Další možnosti doručení
Doručení na prodejnu Douglas
Jakoukoli online objednávku si také můžete nechat doručit do parfumerie Douglas podle svého výběru. Za tímto účelem zvolte jako doručovací adresu "Doručení na prodejnu Douglas (zdarma)" , vyberte vhodnou prodejnu a pohodlně si vyzvedněte své výrobky na jedné z našich poboček Douglas. Další informace o této službě najdete v části Doprava a doručení.
Doručení na adresu
Svou objednávku si můžete nechat doručit domů, do práce, nebo kamkoliv potřebujete. Pokud vás dopravce nezastihne, tak objednávku doručí do nejbližšího výdejního místa, nebo výdejního boxu.
Výdejní místa a výdejní boxy
Pokud si přejete, můžeme vaši objednávku doručit také do výdejních míst a výdejních boxů dopravců DPD, PPL a Zásilkovny. Další informace o této službě najdete v části Přeprava a doručení.
Nepřítomnost v době doručení
Pokud nebudete v době doručení přítomni, bude váš balíček ponechán na výdejním místě, nebo ve výdejním boxu odpovědného dopravce a bude vám k dispozici k vyzvednutí po dobu 7 kalendářních dnů. Doba pro vyzvednutí se může lišit. Pokud se tak stane, budete samozřejmě informováni prostřednictvím oznamovacího e-mailu, nebo sms.
Krok 5 - Kontrola objednávky
V posledním kroku se vám zobrazí přehled vaší objednávky a můžete si znovu zkontrolovat všechny důležité údaje. Pokud zjistíte chybu, klikněte v příslušné sekci na tlačítko "Změnit" a proveďte požadované změny. Pokud jsou všechny údaje správné, potvrďte objednávku kliknutím na "Objednat nyní". Vaše objednávka získá číslo objednávky, pomocí kterého si můžete kdykoli prohlédnout stav objednávky. Potvrzení objednávky vám rovněž zašleme e-mailem.