Ke každému nákupu vzorek zdarma     Doprava zdarma 699 Kč     Doručení za 1 až 2 pracovní dny

Moje zásilka není kompletní?

Pokud byla vase zásilka během přepravy poškozena a má vnější poškození, žádáme vás, abyste ji od poskytovatele přepravních služeb, nebo kurýra odmítli převzít. Pokud jste až po otevření balíku zjistili, že jste neobdrželi celou objednávku, požádali bychom Vás, abyste nás kontaktovali e-mailem (servis@douglas.cz) a sdělili nám, co ve vašem balíku chybí. 
 
 
Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali? Jsme tu pro vás.
Napište nám e-mail
Vaši otázku nám můžete poslat kdykoliv. Budeme se snažit odpovědět do 48 hodin.
Zavolejte nám
Naši zkušení kolegové z oddělení zákaznické linky odpoví na všechny vaše otázky.