TVORBA Roku 2011 podepisuje Jean-Claude Ellena parfém Voyage d’Hermès, nové intenzívní a ušlechtilé pojetí původní vůně. "Odklonil jsem se od principu "koncentrace“ složení a zabýval jsem se intenzitou vnímání a rozsahem stopy.“ OLFAKTIVNÍ TÓNY Dřevitý a ambrový parfém Voyage d’Hermès odhaluje povzbuzující bobule jalovce ve spojení s mléčným a sladkým charakterem santalového dřeva. PŘEDMĚT Designér Philippe Mouquet vytvořil jedinečný předmět, který je inspirován kapesní lupou, náhodně nalezenou na cestě. Flakon z černého skla zdobí třmen stříbrné barvy opatřený symbolickým hřebem sedla. ETIKA Flakon lze znovu doplnit pomocí náhradní náplně parfému o objemu 125 ml. Jde o odpovědný přístup, neoddělitelný od předmětu, který je vytvořen s ohledem na trvalost. DETAIL HERMÈS Od doby, kdy společnost v Paříži založil Thierry Hermès roku 1837 jako manufakturu na výrobu popruhů a sedel, je společnost Hermès tvůrcem pohybu a průvodcem na cestách. Toto téma inspiruje tvorbu a podněcuje kulturu společnosti. « Pozvánka k objevování, setkání, sdílení. » Jean-Claude Ellena Vůně Voyage d’Hermès je románový příběh ze světa fantazie, který vyjadřuje hluboký a zcela specifický vztah firmy Hermès k cestování. Hra paradoxů, asociací a nových spojení jsou leitmotivem této svěží dřevité vůně s tóny pižma, která je důvěrně známá a přitom překvapivá, živá a provokující, a proto ji ocení muži i ženy. Philippe Mouquet, designér módního domu Hermès, vytvořil pro tuto vůni kultovní flakón, který je pozvánkou na cesty a zvěstovatelem světa, jenž je neustále v pohybu.Toaletní voda: živá a uklidňující vůně, která je nová a zároveň důvěrně známá, se škálou jásavých a sladkých tónů.Parfém: živá, uklidňující a plná vůně, která osciluje mezi teplými tóny a intenzivními vjemy.