Lze skutečně díky správné péči dosáhnout lepší a krásnější pleti? Tato otázka se stala prvotním hybatelem, který zapříčinil vznik jedné z nejznámějších kosmetických značek na světě – Clinique. A proč zrovna tato otázka? Odpověď na ni našly v roce 1967 čtenářky na stránkách amerického časopisu Vogue, kterému poskytnul rozhovor Norman Orentreich.
Péče o pleť tehdy vypadala úplně jinak než dnes. Na trhu byly k dostání pouze parfémované a univerzální krémy a neexistoval žádný doporučený postup, jak se o pleť starat. S tím totiž přišla až Clinique. A tak o rok později, v roce 1968, vznikla i kosmetická značka Clinique, kterou si oblíbil celý svět.
Na vývoji značky spolupracovala právě redaktorka amerického Vogue Carol Philips, Evelyn Lauder (což je snacha Estée Lauder) a již zmíněný dermatolog Norman Orentreich.
Kosmetika značky Clinique je zcela bez parfemace. Zasadil se o to jeden ze zakladatelů značky Norman Orentreich. Ten se v dermatologické laboratoři pustil do vlastního výzkumu pokožky a zjistil, že parfemace patří k nejčastějším alergenům. Proto je kosmetika Clinique obzvlášť vhodná pro citlivou pokožku.
Clinique byla a stále je průkopníkem ve světě kosmetiky. Byla první kosmetickou značkou, jejíž produkty prošly dermatologickým a alergologickým testováním ještě před uvedením na trh. Kromě toho přišla také s tříkrokovým systémem péče o pleť, který se používá dodnes:
Hledáte kosmetiku vhodnou pro citlivou pleť? Clinique bude pečovat o vaši pokožku s láskou a jemností. Kosmetika Clinique je k dostání v parfumeriích Douglas.